woensdag 15 oktober 2014

Jongens sweater nr 2


En weer is er bijna een maand verstreken na het plaatsen van mijn laatste blog bericht. 
En dat terwijl er hier volop genaaid word.

Al vlak na de vorige sweater voor de oudste werd deze sweater voor de jongste gemaakt.
Wederom een erg leuk patroontje uit de laatste ottobre voor Kids.


In ottobre werd een effen stofje gebruikt. Maar Sem staat erg goed met rood en donkerblauw. Vandaar mijn Stof keuze. 

Nog wat details van de sweater:



Patroon: Ottobre 4-2014 wind chime. 
Stof: kleurenmix.nl
Boordstof en tricot in de kap: stoffenkraam.nl


Ps: er werd nog meer genaaid, maar dat volgt allemaal in volgende blogberichten. 
Het bloggen schiet er nog wel eens bij in. Maar ik moet natuurlijk wel bij blijven;)



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroontje! Volgens mij heb ik die ottobre wel (oh ik heb een abonnement..). Ik ga ook eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Prachtig stofje ook!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inderdaad ook een abonnement. Dus dan moet je hem hebben. Is echt een leuk model. Wel tot maat 92. Dus waarschijnlijk alleen voor je jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke trui en wat een leuke stof heb he gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen