vrijdag 30 mei 2014

Verjaardags Give Away


Vandaag, 30 mei vier ik mijn 27 ste verjaardag!

En omdat trakteren bij een verjaardag hoort geef ik wat weg!

Ik kocht het boek Mijn Tas en maakte daaruit de Juliette! 
En deze Juliette geef ik weg, in de clutch stop ik nog een verassing! 



Wil je kans maken op deze clutch met een verassings inhoud?


* Word of blijf volger van mijn blog;)
* Laat hieronder een reactie achter.
* Bij een linkje op je eigen blog maak je 
   nog een extra kansje. 
   Laat het dan wel even bij je reactie 
   weten.


Volgende week vrijdag 6 juni maak ik de winnaar bekend!







22 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Annet! Ik doe graag mee met je verjaardags give away! Hij is prachtig..!! Wie weet dat ik dan toch ook maar het boek ga bestellen. Er komt zoveel moois voorbij! Een hele fijne dag vandaag! Geniet er van met man en kinders! Liefs, Anne-Co (Ik plaats een linkje op mijn blog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annet,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik doe heel graag mee, vind m zo tof!
    Groetjes,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je blog via bloglovin, en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkige verjaardag!
    Leuk tasje! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag! Ik doe graag mee aan je give away! Ik ben nu op vakantie, dus een linkje op mijn blog gaat nu niet lukken. Mocht ik het maandag niet vergeten om eentje te plaatsen, dan hoor je het nog. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag !! Leuk tasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een late happy birthday ! Geweldige clutch en ik vind het stofje echt super.
    Ik plaatste een link op mijn blog en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag ! Ik doe graag mee met de give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat jong veulentje ;-) !
    Fijn om via je mooie give-away je blog te ontdekken.
    Ik doe graag mee.
    Ik plaatste een linkje bij mij (Maaksels van CarlaK)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je 27 lengtes, ik wou dat ik ook nog 10 jaar jonger was ;)
    Voor je leuke give away doe ik graag mee want cluchen: i love it
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Graag doe ik mee met de Give away. Ik plaats ook een link op mijn blog. Volger was ik al ;-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne verjaardag! Ik doe graag mee en volg je via bloglovin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, jee, ik had dit berichtje wel zien staan, maar niet gereageerd. Dus: alsnog van harte gefelciteerd. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    graag doe ik mee aan je give away. Vind het tasje super mooi.
    Volgen doe ik je al natuurlijk. :-)

    Lieve bloggroetjes,
    Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je verjaardag!
    Ik doe graag mee met je Give-Away.
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook hier nog een late, maar daarom niet minder welgemeende, proficiat met je verjaardag! Zoals je weet, heb ik een beetje een achterstand met bloggen en bloglezen, en ik had dus nog niet eerder je berichtje gezien. Natuurlijk doe ik graag mee!! Je tasje is echt P-R-A-C-H-T-I-G!

    Karolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd, graag doe ik mee, wat een prachtig mooie clutch heb je gemaakt daar weet ik wel raad mee (LOL)
    Ik zal gelijk een linkje plaatsen ;)

    Liefs ♥ Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je verjaardag Annet! Ik trakteerde mezelf vorig weekend ook,met het boek, maar maakte nog niets ...dus lijkt t me leuk,om deze prachtige clutch te winnen...zo mooi! Volgen doe ik je al een hele poos en met plezier, dus ik doe graag mee met jouw heerlijke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie stoffen heb je gebruikt! Ik heb het boek ook net gekocht maar er nog niets uitgemaakt. Dus maak graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb het boek nog niet, maar zag wel al de juliette in het laatste naaitijdschrift "maison de victor" staan. Maar ik heb het ook nog niet gemaakt. Wat een leuk stofje heb je gebruikt ! Natuurlijk doe ik graag mee.
    Enne... 27 is echt nog jong hoor, geniet er maar van !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Mooie leeftijd ;-) ik ben hem net gepasseerd. Wat heb een een ontzettend leuke tas gemaakt!! De stofje maken hem zo vrolijk. Ik doe dan ook heel graag mee, bedankt voor je reminder!! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen