woensdag 21 augustus 2013

Kraamcadeautje


Maandagavond begonnen met een kraamcadeautje voor de zus van mijn schoonzus. Ze beviel vorige week donderdag van een prachtige dochter Juliet!

Wat is het heerlijk om weer lekker creabea bezig te zijn. Moet zeggen dat ik tijdens de vakantie mijn naaimachine wel een beetje gemist heb hoor.
Gisteravond heb ik naast het labeldoekje en luieretui van maandagavond de walvis knuffel naar een patroon en tutorial van Tweeemmerkeswater gemaakt. Ik denk dat het zo wel een geslaagd cadeautje is geworden.





Gister ochtend heb ik ook weer voor het eerst gewerkt. En wat was het een verassing dat ik al meer volgers had dan verwacht toen ik thuis kwam. De uitslag van de Give Away is inmiddels bekend maar ik heb nog geen reactie gehad van Elke!!
Mail me zo spoedig mogelijk Elke dan kan ik het pakketje jou kant opsturen.


Stof: Stenzo
Patroon luieretui:  madamezsazsa

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kraamcadeautjes heb je gemaakt! Wie zou daar niet blij van worden?
    Ik vind je stofjes&kleurtjes ook heel mooi, ik ben daar ook wel fan van..

    grts, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! Bij mij staat ook een kraampakketje op de to do lijst. De stofjes heb ik al, nu er nog aan beginnen. Tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat de meisjes mama's hier wel blij van worden hoor Elizabeth!

    Sew Bidoo succes met je kraampakketje! Hier was het in twee avondjes gepiept! Maar ik heb er nog een aantal te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, ik ben ook een echte meisjesmama en eerlijk is eerlijk: ik smelt hier van. geweldig. Jammer (maar niet heus) dat mijn meiden nu al wat groter zijn. :-)

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattige kadootjes!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke combinatie van stofjes weer!! En die walvis erbij....echt LIEF!

    BeantwoordenVerwijderen