woensdag 28 augustus 2013

Clutch en Snailmail

Lieve lezers,
 
Hier maar weer eens een berichtje vanuit deze kant.
Afgelopen dagen gebeurde er niet zoveel spannends om te bloggen.
 
Zondag maakte ik alleen deze clutch naar een patroon van Elisanna
Nog nooit zo'n tasje gemaakt maar super leuk om te doen.



Verder kwam ik onlangs tot de ontdekking wat snailmailen was. Dat leek mij nu ook erg leuk om te doen. Van Petra kreeg ik een adres van een dame zonder blog. En jawel mijn eerste snailmail pakketje is een feit en heb ik zojuist in de brievenbus gedaan.




Wendy er is post naar je onderweg, ik hoop dat je het leuk vind! Heel veel plezier ermee.
 
Vanavond staat er geen naaien op het programma. Er wacht een avonddienst tot elf uur! Morgen gaan we weer verder aan de slag met een boxkleed van een bestelling.
 
Tot blogs weer!





10 opmerkingen:

  1. Zo'n clutch staat ook nog op mijn to-do lijstje.
    Wat me tegen houdt is het inzetten van de rits.
    Zo'n 10 jaar geleden heb ik 2 jaar op naailes gezeten maar die ritsen innaaien....ik ben er nooit een ster in geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, jee, wat leuk zeg. ik ben bang dat je het snailmailvirus ook te pakken hebt. hihi. succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog heb je! ik ga je volgen! Sinds kort heb ik ook een eigen blog :). En dat tasje is echt super, die komt op mijn to-do lijstje!
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je me volgt friemel tinus. Ik ga jou blog ook eens bekijken en je volgen. Welkom op mijn blog een ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Annet!! Ik word er nu al blij van!
    Ik ga bij de brievenbus liggen ;)

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zal er vandaag vast zijn wendy en anders morgen. Ik hoor vast wel wat je ervan vind.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annet,
    Wat heb je een leuk blog en wat maak je mooie dingen :-)
    Ik ga je volgen hoor!
    Bedankt voor je berichtje!
    Liefs DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk tasje. en neen, ik weet nog steeds niet wat snail mail is...of zoiets. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey... Bedankt voor je berichtje.
    Leuke blog heb je hier. Ik hou je in de gaten ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie clutch :-) En inderdaad, heel leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen